aannica

Thanks for the memories

torsdag

Kategori: Allmänt

Det var inte så roligt att vara ute och gå när det regnar och är sviiinhalkigt! speciellt inte med en Benz som ska dra och lukta på allt! kastrering nästa!... Samuel tyckte inte heller att det var så roligt att vara ute, han bad om att få gå in. Fast han kanske var hungrig :)
 
Till Lunch gjorde jag potatis-broccoli- och skinkapure till Lucas och det tyckte han om! +poäng till mig som gjort något som han gillar ;)
 
Igår städade jag ur skåpen i köket så nu är det mer ordning där ;) jag är nog expert på att få oordning i skåpen när jag behöver något. Samma gäller min garderob, ser ut som någon spytt upp kläder där inne! Det får väll bli mitt andra projekt ;)
 
Barnen sover nu och jag har hunnit göra om Samuels laban-gardiner, klippt av och fållat upp gardinerna och gjort kuddar av resterna eller har bara hunnit göra 1kudde, blir då iaf 1 till kanske 3 om tyget räcker :) gick väldigt fort. Har lånat mammas symaskin, man kanske skulle ha skaffat sig en egen är ju ändå bra att ha!
 
 
Nu går det bra att blogga igen! Tycker det är ganska roligt också eller det är roligt att gå tillbaka och minnas! :) ha en bra dag, kanske skriver något mer senare ;)
 

Kommentarer

  • Faster Malin säger:

    Vilket fixar-flow du är i :)

    2014-01-02 | 19:26:53
  • Anonym säger:

    Haha ja eller i ett tänka-fixa-men-blir-inget-mer-av-det-flow ;-)

    Svar: det var jag som skrev det där :P
    aannica

    2014-01-03 | 12:47:45

Kommentera inlägget här: