aannica

Thanks for the memories

tisdag

Kategori: Allmänt

Vi har typ ingen snö kvar! Samuel blev så ledsen igår när jag inte kunde dra han med bobben. -men dra pulka då mamma?... haha inte lätt att förstå :p slutade då med att han hoppade i vattenpölarna istället ;-)

Jag verkligen längtar till Thea och Marcus får sin bebis! Är så glad för Theas (Marcus också såklart) skull :-) måste förresten vara något fel på mig för jag börjar gråta till alla hennes inlägg! behöver typ bara stå att det var fint väder idag och så börjar jag snyfta ;-) måste ju vara något fel på mina hormoner.... skyller på det :-) Dom kommer iaf bli världens bästa föräldrar till deras skrutt ♡ som jag hoppas är en pojke så att hon kan få lite skjortor och sånt t. bebis ;-)

nä nu ska jag läsa min bok som kom idag!! ha d et! :-)



Kommentarer

  • Thea säger:

    Men nu fick ju jag tårar i ögonen, världens finaste och underbaraste vän tack vad snäll du är. ❤️ Vad skulle man ha gjort utan dig i mitt liv!!!

    2014-03-12 | 09:58:57
    Bloggadress: http://thearesin.blogg.se

Kommentera inlägget här: