aannica

Thanks for the memories

tisdag

Kategori: Allmänt

Lucas har varit skitjobbig inatt! Han var klarvaken vid 2 och hade inte tänkt somna om utan kröp runt i sängen och dunkade mig på huvudet med handen + att han klöste på väggen och det låter inte vackert kan jag säga! Efter han varit vaken i typ en timma så gick jag ner och gjorde en vällingflaska som han åt upp men inte slutade han med att åla sig så han åkte i sin egen säng och då somnade han direkt! Min busunge. :)
 

Det är så lätt nu att ta hand om båda barnen! Ni ska bara veta hur jobbigt det är från början att gå från 1barn t. 2barn! Man vet liksom inte vars man ska börja haha. Man känner sig lite hjälplös när ena vill bli buren och den andra vill rita och alltid var det någon som inte fick som den ville och det var väll oftast Samuel måste jag erkänna... Men nu är vi framme vid den perfekta åldern! Samuel har kommit på att man faktiskt kan leka med andra barn och leka tillsammans är faktiskt roligare än själv. Lucas han kryper omkring och är som en svans på Samuel! Och dom äter samtidigt vilket är så underbart! Så det blir bara bättre! :) Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket av dom första månaderna haha man "deletea" väll i minnet så att man ska skaffa fler barn... för det var väll inte så jobbigt ?? ;-)
 
Nä nu ska jag dricka kaffe och titta runt lite på internet medan Lucas sover! ;)
 
Åh lillSamuel ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: