aannica

Thanks for the memories

onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit ute och handlat på morgonen (jag och Lucas). Samuel fick vara en stund i garaget med pappa och Fredrik. Låter så sött när han säger "fjedjik".

Sen har vi lekt och sett på film men Samuel somnade vilket jag inte märkte så satt och såg på "landet för längesedan" själv... Är ju lite mysigt det med... #egentid haha ;-)

Annars så har Samuel hunnit smeta in sig med tvål, ansiktskräm och tandkräm idag!! Alltså man kan ju tro att jag inte har någon koll på han (vilket jag tydligen inte har. haha)!! Men när han säger att han ska gå och kissa så låter jag han gå själv för att han klarar av det. Men man vet ju att han håller på med något annat när det tar för lång tid... Ropar åt Samuel -vad gör du?? Samuel svarar (oftast) såhär -jag lägger tillbaka det, mamma!
jahapp svaret på vad man misstänker... Bara ta hand om det då! Tur han är söt! ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: