aannica

Thanks for the memories

Tisdag

Kategori: Allmänt

Alltså man vet ju knappt vad det är för dag idag... Tur att Samuel ska börja på dagis så att man får någon ordning på dagarna.
 
Ett barn ligger i sängen och sover, ett kvar som ska i säng men pappan och Samuel är och hälsar på farfar så det blir en lite senare kväll för Samuel ikväll :)
 
Idag har vi mest bara lekt och sen så har jag påbörjat min fotovägg i trappen, ser lite naket ut just nu men det ska ju upp en massa fotoramar så det kommer nog bli bra! :)
 
Dagens föräldratips är; köp massor av batterier, ni lär behöva dom! AA, AAA och sånna där runda skitbatterier som finns i tusen olika storleker köp allihop! Leksaker älskar batterier och Robin tror att leksaksaffärer och batteriföretagen samarbetar, vilket dom nog gör! så köp batterier så behöver inte era barn bli ledsna när leksakerna slutar låta ;)
 
Nä nu ska jag göra mina måsten och sen lägga mig i soffan och glo på tv eller kanske lite Netflix mer än så orkar jag nog inte göra ikväll! :)
 
Favvo-bild från i somras! S ♥ Tänk att vi har det såhär fint på sommaren! Skuthamn ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: