aannica

Thanks for the memories

söndag

Kategori: Allmänt

Här blev det morgon halv sex. Robin däremot fortsatte att sova... Gjorde välling till båda och sen lekte vi till halv åtta då blev Lucas trött så då sparkade jag upp Robin så att jag kunde sova en stund med Lucas :) Robin trodde ju typ att vi nyss hade vaknat eller nått för han kommer in med välling till Lucas...
 
Jag; Vad är det?
Robin; Välling till Lucas??...
Jag: Men han har ju redan fått det för länge sen...
Robin: Mutter, mutter @!!#:@#! (tyyyyp)
 
Sen hör jag hur han gör välling till Samuel (!!) haha.... Orkade inte säga åt han så Samuel fick två vällingflaskor imorse, mätt blev han iaf ;) 
 
Vi kommunikationsproblem? Nejnej inte det! ;)
 
Söndagar är alltid så sega... Imorgon är det då dagis för Samuel, ska lämna han där från 10-12,30 så hoppas det går bra :)
 
En kaffekopp ska jag väll hinna med innan barnen vaknar från vilan? ha det fint :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: