aannica

Thanks for the memories

Onsdag

Kategori: Allmänt

Ja nu börjar jag bli lite lat med att blogga ;)
 
Händer inte så mycket i mitt liv det gamla vanliga, byta blöjor, fixa mat, städa, leka med barnen, hålla koll på Lucas som är vildare än vildast, hålla koll på Samuel som gör ena hysset efter det andra och sen försöka få lite ordning här hemma... Inte det lättaste men det funkar! :)
 
Samuel är ju en lurig kille alltså.... En morgon när han klev upp och kom till vårat rum så skyndade jag mig upp (så att han inte ska väcka Lucas) gick och la han i sängen och ser sen hur han är alldeles brun runt munnnen!
 
Jag; Vad har du i munnen Samuel?
Samuel; inte lördag idag...
Jag; har du tagit godis?
Samuel; mm, skräp under bordet.
 
Då har han alltså medan vi har sovit klivit upp och dragit stolen till bänken, klättrat upp på bänken för att sedan öppna skåpet där det fanns godis... Tagit ner godiset (som var i ett pappershus...julgodis) och suttit under köksbordet och tagit av pappret från godiset... Efter allt godis var slut då väckte han oss!! haha. Alltså min storakille ♥

Kom även på han igår när han gjorde samma sak när vi hade vilat... Dock fanns det inte något godis denna gång ;)
 
Ser ni vilka rynkor ungen ger mig alltså! hahaha ♥
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: