aannica

Thanks for the memories

30 januari

Kategori: Allmänt

Alltså gnäll-Samuel har varit i farten igen! Från morgon till kväll... Alltså ibland tar tålamodet slut! Han har hunnit rita på händerna i sitt lektält, det har liksom blivit hans gömma-sig-och-göra-sånt-som-man-inte-får-göra-tält! Men det roliga (eller bra, vad man nu tycker) är att han alltid kommer till mig och säger vad han gjort eller så säger han - mamma! tältet... Då vet man att han gör något som han inte får göra...
 
Han har även slagit ned en lampa idag så att den gick sönder (inte med mening). Sen så kletade han min ansiktskräm i hans ansikte igår! inte lite heller... Alltså när folk säger att det är dyrt med barn så är det inte alla grejer man måste köpa till dom utan alla grejer som man måste ersätta efter dom! Det är det som är dyrt!
 
Nä nog med att vara gnällmamma! Jag älskar mina små buspojkar! ♥
 
Nu har jag tänkt se på lite netflix! Robin är ute och bärgar, barnen snarkar så sött i sina rum :) Och själv tycker man det är lite läskigt att sova här uppe själv ;) Tur jag har min "vakthund" där nere ♥. Han vågar ju inte komma upp... Han är inte så förtjust i trappor eller trånga utrymmen...  Benz blev ju som han blev :)
 
Busted!
Samuel skulle leka med Lo på morgonen! Här är han redo - klätt på sig alldeles själv! Han blev inte så nöjd på sin mamma när han inte fick gå...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: