aannica

Thanks for the memories

22 januari

Kategori: Allmänt

Vad fint det är ute nu när solen lyser lite :)
 
Igår började jag måla i våran klädkammare, det blir lite trevligare med vitt istället för dom där spånskivorna :) Sen så kämpade jag med ett sofföverdrag från h-vete! Fick väll till det hyffsat, ser då finare ut än före iaf :)
 
Vi hälsade även på gammelfarmor (Robins farmor) igår. Hon skulle börja sticka tjocksockar åt Samuel och Lucas, det behövs alltid! :)
 
Lucas har ju börjat försöka dra sig upp för saker nu... Det går väll inte så jättebra men han tar sig iaf upp på knäna :) Då blir han helnöjd! Gullungen.
 
Måste ju berätta vad klumpeduns-Annica gjorde igår...
 
Robin kommer hem och frågar vars är motorvärmarsladden och förlängningssladden med eluttagen?

Jag; eeeehh??? JAHA det måste ha varit den som jag såg i diket när jag körde hem från dagis.
 
Robin; jaha??? har du kört iväg med den i eller?
 
Jag; eeeh, nä det tror jag väll inte (A) ;)
 
Hahah fast det var precis det jag hade gjort och inte märkt det heller! Tänkte vem f*n har eluttag i ett dike, konstigt ställe att ha det på... hahaha! sen så var det ju våran ;)
 
Nä nu ska jag se lite på netflix innan Lucas vaknar och vi ska hämta Samme :) Lite lunch kanske man skulle ha fått i sig också :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: