aannica

Thanks for the memories

13 januari

Kategori: Allmänt

Lucas var lite tjorvig igår så satt uppe med han till elva sen la jag han isängen och båda somnade...
 
Sen vaknar jag av att han gråter men han gråter så långt borta, och när man är nyvaken och halvdrömmer så tänker man ju inte så klart... Hann tänka -"vars f*n har jag lagt han?", -"Varför har jag lagt han där nere i trappen?" (hahahaha). Kollade i sängen och han låg inte där så fick lite tvärpanik, har jag lagt han i trappen??! (varför jag fick för mig att jag lagt han i trappen vet jag inte...) Gick upp och hörde att han var i tvättstugan. Där stod Robin och bytte bajsblöja på han och jag hade inte ens hört att han tagit upp Lucas (vilket jag oftast gör). Så efter det fick Lucas sova i våran säng :)
 
Samuel gick upp 6 så Robin gick upp med han och jag låg kvar i sängen en stund med Lucas, så mysigt så! :)
 
Igår pysslade jag lite i bebisböckerna, så kul så :)
 
Vi har ätit frukost och nu väntar vi på att fara till dagis :) ha det fint!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: