aannica

Thanks for the memories

1 januari

Kategori: Allmänt

Ja mitt nyårslöfte är ju att försöka blogga mera! Så bäst att börja då...
 
Nytt år. Vi firade här hemma med syster + familj, god mat och livliga ungar, Samuel var vaken till halv tio och jag gick och la mig elva (!) som småbarnsförälder orkar man inte längre iaf inte jag. Lucas tjorvade från klockan 1-5!! och sen vakande Samuel 6! Men Robin fick gå upp med han så jag kunde få sova lite mer, skönt! :) halv nio blev det morgon så det blir nog en tidig kväll.
 
Gud vad det smällde igår, trodde att det skulle vara lugnt här men tydligen inte. Tur man har en hund som är för trög för att uppfatta vad det är som låter ;) haha.
 
2013 var ett mycket bra år. (får skriva om det senare)
 
Detta år börjar man då som ogravid haha jag överlåter det till andra iår ;) mycket som kommer hända detta år... Lucas första steg, ord, första födelsedagen och Samuels tredje födelsedag (storpojken). Och mycket mer såklart!
 
Nu medan ungarna sovar ska jag lägga mig på soffan och vila :) ha det bra! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: