aannica

Thanks for the memories

tiisdag

Kategori: Allmänt

Nu hoppas jag busungarna sover! Lucas tjorvade och Samuel skulle gå på toa hela tiden men efter 4gången sa jag till Samuel att det räcker nu så då somnade han nog direkt. Lucas har nog tänder på g och så är han jätte hes så han har nog ont i halsen också, min lilla bebis ♡

Robin är och bärgar... Det är lite jobbigt att lägga dom själv när man inte har någon backup. Det går bäst om man är ett team ;-)

Funderar om jag skulle orka göra något vettigt ikväll eller om jag bara ska slöa... Det lutar åt det sistnämnda.

Samuel är så söt när han ska ha med Lucas och leka.
s; Lucas kom och lek buss
s; ja Lucas! kryp in här.
s; Åh Lucas! stanna i bussen!!!
s; mamma säg åt Lucas att leka!

Haha inte så lätt alla gånger ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: