aannica

Thanks for the memories

måndag

Kategori: Allmänt

Helgerna går alldeles för fort!..Men snart är det helg igen ;-) då ska vi försöka ta oss till Kiruna haha lär ju behöva gps ;p

Hoppas barnen är snälla heeeela låååååånga vägen! :-)

Lucas är just nu väldigt mammig (har nästan jämnt varit), men nu tycker jag det är värre. Han ska bara till mig och gnäller bara när han är hos Robin och ändå sa han pappa först... Nej (!!) jag är inte bitter ;-) haha.

Imorgon är det dagis för Samme. Jag och Lucas måste fara och köpa nya galonisar till Samuel, han växer så det knakar! Och det är så himla blött ute nu så han måste ha galonisar nu! Sen kommer han inte klara sig med denna overall som han har så måste köpa en större! tur att pappan har pengar ;-) puss på dig ♡

nä nu ska jag nog pallra mig till sängen och se lite netflix! ha det fint.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: