aannica

Thanks for the memories

tisdag

Kategori: Allmänt

Nyss skjutsat sammebamme till dagis! Han var ju hemma hela förra veckan så han var superglad över att få fara till dagis och leka :) Hans sår i hakan håller på att läka ihop också! bara hoppas att han inte slår upp det nu när det är så halkigt ute...
 
Ihelgen skulle VI kolla på tapeter men Robin dissade mig för jobb och jag som inte hade någon telefon på mig väntade och väntade på att Robin skulle dyka upp på colorama! Efter en timme körde vi till kontoret och fick tag i en telefon så vi kunde ringa till pappan! Inte så nöjd var jag på han!! Men det gick ju över ganska fort ;) hehe. var inte alls lika långtjurig som jag brukar vara eller hur Robin! ;P  Sen blev det lite tårta hos Samuels gammelfarmor! Och tapeter.... Det har jag beställt från internet -kommer bli skitfint!! :)
 
Idag har jag och Lucas tänkt ta oss till stan och kolla lite kläder, köpa present till Willhelm, kanske titta på julklappar och förhoppningsvis möter vi upp Jessica också på en fika!
 
Nä medan Lucas sover ska jag äta lite frukost och kanske hinna måla lite också på övervåningen! ha det fint!
 
kramunge!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: