aannica

Thanks for the memories

lördag

Kategori: Allmänt

Fick sovmorgon till halv nio! Robin gick upp med Samuel klockan sex, så jag och Lucas sov vidare; skönt! ;) Sen när jag gick upp så satt Robin och Samuel och åt chips i soffan(!) kanske inte det bästa på morgonen (men han hade iaf fått frukost före sa Robin, haha. ;) Nu sover båda två så då får jag ju lite tid att blogga också!
 
Idag har vi inga planer alls så det blir nog en väldigt lugn lördag med lek och bus. Ska försöka hinna skriva några rader i Lucas babybok också  = jag älskar att skriva och pyssla på med babyböckerna! Hoppas dom uppskattar det när dom blir äldre :)
 
Nä det var nog med uppdatering nu ska jag dricka kaffe och skriva lite i babyboken!
 
Samuels nya lek - "skinen (grävmaskinen) lastar grus (benzmat) på dumpern"
 
Tycker Lucas är så lik Samuel (som liten) när han sover!
 
eller kanske bara jag som tycker det? Samuel som liten ↓
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: