aannica

Thanks for the memories

3 okt

Kategori: Allmänt

Chockar igen med ett inlägg ;)
 
Föräldramötet gick fint, var ett årsmöte då personalen tog upp saker som kommer hända och vad dom gör på förskolan och sådant :) Lite långtråkigt och trött var/blev man, är ju inte så van att sitta still så länge haha :P Det ska även bli fotografering så himla kul! Det blev ju inte förra året...
 
När jag hämtade Samuel idag från dagis så hade han gjort ett armband! så himla sött :) Ska nog köpa hem lite pärlor så vi kan sitta och pyssla lite!
 
Alltså vad är det som händer med vädret?! det är ju hur fint och varmt som hellst!... Klär Samuel alldeles förmycket på morgonen ;) Har nog redan vinter i mitt huvud... Efter maten blir det nog att gå ut en stund och leka, man måste passa på medan det är varmt och skönt :) Även fast det är väldigt jobbigt att klä på både Lucas och Samuel själv! När man har klätt på Samuel så vill han ut direkt men då har man ju Lucas kvar som man ska klä på och då tar Samuels tålamod slut efter typ 2minuter! Om jag börjar klä Lucas så blir ju han så varm så då blir han tjurig... Så det spelar som ingen roll vem man börjar med för det slutar alltid med att någon blir ledsen, men när man väl är ute så är det ju skönt! ;P
 
Nu ska jag och Samuel se (försöka se) en film som jag köpt idag! ha det fint :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: