aannica

Thanks for the memories

2 oktober

Kategori: Allmänt

Det är visst några som fortfarande tittar in och kollar om jag skriver något ;) hehe.
 
Känns som att bloggen kommer väldigt långt ner i prio-listan, förstår inte hur folk kan ha bloggning som yrke och faktiskt hinna med allt annat som ska göras! Visst det tar kanske inte så lång tid att skriva ett inlägg men man kan ju göra så mycket roligare saker än att blogga ;) MEN det är ju roligt att gå tillbaka och läsa vad man haft för sig så kanske ska försöka ta tag i det här med bloggandet...
 

Så vad händer i mitt/vårat liv just nu?
 
Lucas är verkligen den gladaste ungen som finns han gråter inte många minuter/dag. Vi har haft sådan tur som fått två glada och nöjda pojkar :) Samuel pott-tränar vi och det är väll inte det lättaste när man samtidigt som man ammar Lucas ska hinna springa med Samuel på toaletten! Det blir några olyckor men det hamnar även i toan :P tänk att man kan bli så glad för att någon kissar/bajsar/pruttar på toan, man blir som en crazymama när man sitter där på toa-golvet och klappar händerna för att det kommer en droppe kiss i toan! hahaha! :D Jag har inte så bråttom med att få han blöjfri utan man tar det i Samuels tempo :) 
 
Ihelgen var vi förresten och badade i Öjebyn, dom har tydligen varmbad på helgerna och Samuel tyckte det var jätteroligt efter ett tag (han är lite försiktig i början när det är något nytt) så dit ska vi nog fler gånger, Robin var hemma med Lucas så jag och Samuel fick lite egentid med varann och så var ju Samuels favvokompis Lo med :)
 
ikväll är det föräldrarmöte (när blev jag så stor?) så Robin får väll stanna hemma med Samuel och Lucas så får jag fara och lyssna på infon! Om nu inte någon  kan vara barnvakt :)
 
 
 

Kommentarer

  • Faster Malin säger:

    Jag kollar flera gånger per dag! Du har chockat mig de två sista gångerna :P

    Snart kommer vi ner så kan Samme och Madde kissa på golvet ikapp :)

    Hur gick mötet?

    Svar: haha ja det blir mycket skurning då ;)
    aannica

    2013-10-02 | 21:15:47

Kommentera inlägget här: