aannica

Thanks for the memories

17oktober

Kategori: Allmänt

Torsdag och Samuel har varit hemma från dagis hela veckan för han har feber... Så det som jag hade tänkt få gjort medan han var på dagis i veckan har jag inte hunnit med ;) hade tänkt fara och kolla på tapeter köpa målarfärg, byta däck på bilen (inte jag då utan Robin, hehe.) och städa lite på övervåningen, städa har jag iaf hunnit med lite av :) Har även packat ner bebiskläderna (som Lucas har växt ur!) han har redan storlek 74 (kan ha någon 68 fortfarande) på kläderna, det hade väll Samuel när han var 10månader typ ;) haha. Fundera på att sälja lite kläder och bara spara det som betyder något som man bara inte kan sälja! :P
 
Idag har det även snöat! Nu tycker jag faktiskt att det kan bli vinter på riktigt så att man slipper slask! Samuel blev iaf överlycklig och tyckte att vi skulle gå ut! Men surmamma sa nej och då kom tjurungen fram ;) Man måste ju bara älska trots ibland... eller?! Nä jag hade gärna sluppit den fast det finns ju inget som heter trots enligt vissa men jag kallar då det trots när han inte lyssnar, vet att han inte får göra något och gör det ändå!!
DET är trots och kan driva en till vansinne ibland! Men sen gör han något gulligt och då glömmer man bort den för att i andra sekunden bli påmind om den igen! ;) Älskadeunge!
 
 

Kommentarer

  • Faster Malin säger:

    Härligt med barn! Några av maddes gamla kläder tar vi gärna tillbaka, så sälj inte dom! ;)

    2013-10-17 | 19:21:49
  • Annica säger:

    Nä Malin dom har jag redan sparat ;)

    2013-10-17 | 20:49:57

Kommentera inlägget här: