aannica

Thanks for the memories

15oktober

Kategori: Allmänt

Vilken natt det har varit...
 
Lucas har varit jättetäppt i näsan så han har inte riktigt kommit till ro och Samuel han tyckte det var morgon klockan 03.00! Vi fick turas om att följa han till sängen (även om Robin är bombsäker på att han fick gå alla gånger, haha.) Tror klockan var efter fyra närmare halv fem då gick jag upp med Samuel och vi satte oss i soffan och tittade på smurfarna och när filmen nästan var slut så gick jag och väckte Robin så att han fick gå upp en stund så jag fick sova lite till iaf!
 
Samuel har ju lite feber så det kan ju ha varit därför han gick upp... Men han har då lika mycket energi för det! Han gick och la sig för att vila vid halv elva och sover fortfarande så han är nog lite trött iaf ;)
 
Jag har lite ont i huvudet så ska ta en alvedon och lägga mig i soffan en stund!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: