aannica

Thanks for the memories

tisdag

Kategori: Allmänt

Jag har nu packat klart BB-väskan, jag ska vara förberedd denna gången ;) och jag lovar att bara för att jag är redo så kommer jag gå över tiden! Köpt blöjor idag och nog är dom då små om man jämför med Samuels storlek.
 
Ikväll har vi varit ute och "faffa" kom förbi en sväng också. Robin är duktig ikväll och klipper gräset, det tvär växte ihelgen det gick så himla fort! :P Sen skulle han väll olja in utemöblerna också, tur man har en händig man ;)
 
Vet inte vad jag skulle ha hittat på ikväll, kanske ta hand om tvätten - det får bli mitt mål för ikväll. 
 
Ja just ja, systers lilla flicka föddes för en timme sedan! :D Grattis till dom! åh vad avis jag är, jag vill också ha det bortgjort! 22 dagar kvar idag och det känns som en evighet. haha lite konstigt hur fort det kan skifta från att man tycker att det går jättefort till man tycker att det går så j-vla lååååångsamt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: