aannica

Thanks for the memories

fredag

Kategori: Allmänt

Igår var jag och hälsade på syster och lilla Nathalie (vet inte hur dom kommer stava namnet ;) och nog är dom då små, storlek 56 var för stort på henne :P Sen så skulle ju Ida bli intervjuad för att det är morsdag på söndag och självklart kommer jag innan intervjun är över så då hamnar jag också med på bild och i tidningen! Dock säger jag inte vilken tidning ;) hehe.
 
Vet inte vad man skulle ha hittat på idag, Samuel är ju på dagis till två så man kanske skulle gå på stan och titta :) Skulle ha varit till jysk och köpt en dynbox men dom har ju typ aldrig något hemma i butiken...
 
 
Är idag i vecka 37+1 om det blir som med Samuel så kommer bebis imorgon ;) hehe önsketänkande... Tror att jag kommer att gå nästan hela tiden ut, så jag får vänta ett tag till :)
 
kram på Benz :) Benz blev 3år i onsdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: