aannica

Thanks for the memories

7maj

Kategori: Allmänt

Hejhopp tisdag var det idag va? Har inte så stor koll på dagarna just nu.
 
Vi har varit ute en sväng på rusta och där köpte jag egentligen inte så mycket bara kollade vad som fanns och vad man kan behöva ;) Såg några tapeter som var ungefär som dom som vi beställde via happy homes men flera 100-lappar billigare så tror vi lämnar tillbaka dom tapeterna och köper dom på rusta istället ;) Fast Robin får lämna tillbaka dom, jag är för feg :P haha.
 
Vi har även hälsat på pappa Robin på jobbet och varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut och bebisen har sjunkit ner ytterligare och huvudet är fortfarande nedåt. Blodtryck 100/65, sf-mått 31 :) hon kollade bara det och så lyssnade vi på bebishjärtat såklart ♥ Jag blir så stolt över Samuel som är så duktig när vi är hos bm, han bara står och tittar på medan hon mäter och känner på magen.
 
Samuel ligger och vilar och jag har inte vilat något idag eftersom jag bara blir tröttare om jag vilar säger Robin ;) Vi får väll se ikväll om jag är piggare :P
 

Nu tror jag att Samuel har vaknat...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: