aannica

Thanks for the memories

30maj

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit nog duktig för idag! plockat ur diskmaskinen, pantat flaskor, handlat, dammtorkat i v-rummet och köket, moppat golvet (Benz löser ju förjävligt med hår just nu!), tvättat + hängt upp tvätt och vikt tvätt! Nä jag har nästan varit för duktig ;) Visst ska jag egentligen bara ligga i soffan och vänta på att ungen vill komma ut? :P
 
Värmen fortsätter och jag lovar att så fort jag har krystat ut denna unge så kommer det vara skit väder hela sommaren! Går in i vecka 39 idag (38+0)!
 
När vi var i arvids så klippte mamma Samuel, hon tyckte att han hade så långt hår och nog hade han väll det! :)
före;
efter;
 
Det blev jättefint, och fick godkänt av både mig och Robin så mamma får nog bli Samuels frisör ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: