aannica

Thanks for the memories

2maj

Kategori: Allmänt

Samuel är på dagis, skönt när det är så dåligt väder att han kan vara där och busa av sig ;) Annars brukar vi passa på att vara ute när det är bra väder, Samuel älskar verkligen att vara ute och leka. Det är alltid jag eller Robin som får tvinga in han ;)
 
Har iaf fixat på övervåningen, slipat och spacklat. Vi får väll se om det duger när Robin kommer hem. Jag har även tagit kort på hur det ser ut i rummet som vi håller på att fixa (lägger ut dom när jag orkat sätta in korten på datorn;) Sen har jag renbäddat i gästrummet för vi får besök av syster och Willhelm imorgon :)
 
Har hunnit duscha också och nyss ätit lunch så nu ska jag lägga mig på soffan och vila en stund innan jag ska till dagis på utvecklingssamtal :)
 
Bjuder på en bild också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: