aannica

Thanks for the memories

24maj

Kategori: Allmänt

Alltså jag trodde att bebisen skulle sparka sig ut imorse, han tryckte med huvudet neråt 3ggr på rad och det var så himla obehagligt! Sen så går jag runt och oroar mig att vattnet ska gå haha mest för att det är så obehagligt att inte ha någon kontroll när det börjar rinna! Jag hoppas att värkarna sätter igång före vattnet hinner gå denna gång :)
 
Hade egentligen en tid hos bm idag men när jag kommer dit säger dom att hon har gått för dagen och att jag inte har någon tid inbokad idag eller någon annan dag! Så hon i receptionen skulle skriva en lapp att barnmorskan ska ringa upp mig på måndag...
 
Har hämtat Samuel från dagis och han hade inte sovit något så han somnade i bilen på väg hem och sov hela vägen fram till sängen ;) Så han får sova ett tag för jag har inte tänkt ha en tjurig unge ikväll! Har också märkt att Samuel måste vakna av sig själv för att vara på bra humör! Om man väcker han är han helt omöjlig och gråter för minsta lilla och ingenting är bra! Han släktar kanske lite på sin mamma fast jag gråter då inte om någon väcker mig (haha), jag blir bara lite tjurig ;)
 
Ikväll ska vi grilla och sitta ute och äta! mysigt! Har köpt efterrätt också :)
 
Sånt här fint väder har vi haft nästan hela veckan! :) Samuel satt väldigt stilla när han åt sin glass och man såg att han njöt av varje tugga! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: