aannica

Thanks for the memories

20 maj

Kategori: Allmänt

Varit i Arvidsjaur och hälsat på ihelgen, träffat familj och vänner mycket trevligt! :) Skönt med lite värme också även om man klagar att det är för varmt ;) Inatt kunde jag då inte sova för det var så himla varmt inne och det hjälper ju inte att man har en klängapa på sig så jag flyttade till soffan inatt, mycket skönare ;)
 
Idag har vi hunnit vara ute och leka, det är då soligt och fint idag också men inte lika varmt :) Efter Samuel har vaknat ska vi nog gå ut igen.
 
Syrrans vatten har gått och jag är inte alls avis ;) haha jo ganska avis! Jag är så less nu på att vara gravid och att inte kunna röra på mig ordentligt! Känner mig som en flodhäst! Tur att det inte är så många dagar kvar nu! Tänk att snart är man moster igen också! åh hur mycket kommer man inte längta efter ens egen bebis när man träffar syrrans för första gången? menmen den som väntar på något gott..... :)
 
 

Kommentarer

  • Inger säger:

    ÅÅH! Va spännande att hennes vatten gått och snart är det din tur :) Jag vill också ha en liten bebis att snusa på, Lykke är ju ingen bebis längre direkt :P

    2013-05-20 | 19:32:25
  • Annica säger:

    ja jätte spännande! :) haha det är bara producera mera ;)

    2013-05-20 | 21:08:27
  • Inger säger:

    Nja, väntar nog ett litet tag med producerandet :D haha


    Måste ju även säga grattis till moster Annica. Och lycka till när det bär av för er, sååå spännande!! :) <3

    2013-05-24 | 19:53:59

Kommentera inlägget här: