aannica

Thanks for the memories

13maj

Kategori: Allmänt

I helgen har vi badat på havsbadet, krattat och lekt med Samuel både inne och ute :)
 
På havsbadet var det kallt i vattnet! Det var kallare i barnpoolen än i stora, hur konstigt är inte det? Dom är snål med varmvattnet! I bubbelpoolen var det iaf varmt och skönt så vi satt där och det var Samuel nöjd med :) Sen blev det en glass innan vi duschade :) Det var ganska jobbigt att duscha med Samuel eftersom att han inte ville att man skulle släppa ner han så jag fick stå och hålla i han hela tiden så vi duschade en snabbis bara.
 
Igår var det toppen väder så det blev mycket utelek och trädgårdsjobb ;) Så jag var helt slut klockan åtta och innan nio sov jag nog! hehe.
 
Jag har skjutsat Samuel på dagis så jag ska nog bara ta det lugnt och vila tills jag ska hämta han, eller jag ska då beställa en klipptid idag det är mitt mål för dagen ;)
 
 
30dagar till bf idag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: