aannica

Thanks for the memories

Onsdag

Kategori: Allmänt

Lite uppdatering då...
 
Jobbar i veckan, och det känns på kvällarna kan jag säga! Igår trodde jag faktiskt att förlossningen skulle starta när det kändes som värkar och det var några minuter mellan dom! haha. Men det lugnade ner sig som tur var! ;) Idag fick jag rampen i axeln så det kommer nog kännas imorgon, är ganska öm just nu... Tur att jag fick beviljat graviditetspenning from 13 april och det ska jag verkligen ta ut! :) 
 
Annars händer det inte så mycket man hinner inte göra så mycket när man kommer hem. Idag  hämtade jag Samuel från dagis, hem och laga mat, stöka undan efter maten, torka av Samuel, leka en stund, bada, pyjamas + välling och sen i säng med Samuel.
 
Sen har jag gjort en kladdkaka och så har vi fixat lite på övervåningen så nu är det färdigt för att måla + tapetsera vilket vi nog börjar med imorgon (om vi orkar). Har nyss duschat också för den som vill veta så nu ska jag nog lägga mig i sängen och se lite tv och sen sova så man orkar upp imorgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: