aannica

Thanks for the memories

onsdag

Kategori: Allmänt

Igårkväll kom syster och Willhelm, dom sov över en natt och nu har dom farit hem. Vi tapetserade även igår i bebisensrum och det blev så fint dock så räckte inte tapeten till vindsluckan så den får vi måla grön  istället. Känns lite onödigt att köpa en helt ny rulle för 350kr och bara använda typ en halvmeter av den :P Annars så blev det väll lite bubblor men vi får se om dom drar in sig, tycker ändå att det blev fint :)
 
Idag jobbar jag eller just nu har jag rast så jag har varit ute och gått med Benz och det är verkligen tungt att gå just nu men vi gick iaf en bit och Benz blev nöjd :)
 
Ikväll blir det nog att ta det lugnt kanske måla lite på vindsluckan om jag hinner köpa färg idag. Nu är det ju bara golv + lister kvar i det rummet ;) Sen är det bara börja med nästa, haha...
 
Nä en kaffekopp och sen ska jag ut och köra! ha det bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: