aannica

Thanks for the memories

huvva

Kategori: Allmänt

Jaha då hade man fått magsjuka då! Perfekt inför helgen...
 
Känner mig som en ganska lat mamma idag, har ingen ork och har inte fått i mig någon mat sedan 17,00 tiden igår... Har försökt äta kräm, blåbärssopppa och cola men allt har hittills kommit upp igen men ska försöka äta något på en stund. Samuel sitter just nu och äter lunch får hoppas att han inte smittas!
 
Har mest bara legat i soffan nu på morgon och Samuel har haft sin leksaksmathink i soffan och plockat i och ur, tur han kan underhålla sig själv. Sen så när jag har hoppat upp ur soffan och tagit mig till toan för att spy så har han sprungit efter och tittat på och sen säger han -"huvva" haha alltså inte lätt att vara sjuk och ta hand om ett barn samtidigt! ;P
 
Nu har Samuel ätit klart så ska torka av han och sen blir det att vila en stund. Och jag ska försöka äta något och sen vila :)
 
Hoppas ni mår bättre än jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: