aannica

Thanks for the memories

18 juni

Kategori: Allmänt

Försöker få in rutiner men inte det lättaste med två små. Samuel vaknar och går upp på nätterna, vilket blir väldigt påfrestande när man är trött! Men nu har det då bara varit att lägga han i sängen och han har somnat om, så jag hoppas att det bara är något tillfälligt... svartsjuka kanske?
 
Lucas växer han vägde 14/6; 3795gram så då har han ökat 400gram sen vi blev utskrivna från bb. Vilket är väldigt bra :)
 
Det är inte det lättaste att amma i lugn och ro när man har en 2åring som springer omkring... Sen har Samuel upptäckt att jag inte kan göra så mycket när jag ammar så då passar han på att göra hyss. För någon dag sedan så hittade jag han på toan med tandborsten i toaletten = jättemysigt! (han har fått en ny nu)
 
Imorgon ska jag förresten på tjejfest här i skuthamn, det ska bli trevligt :) Samuel får vara med pappa Robin och Lucas får följa med mig :)
 
Robin och Samuels nya leksak ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: