aannica

Thanks for the memories

uschbläfy!

Kategori: Allmänt

Blev inget jobb idag eller dagis vi har magsjuka! Samuel har diarre och jag har spytt som en kossa inatt! Inte så lätt att ha energi till att ta hand om Samuel men bara gilla läget och dricka blåbärssoppa ;P Känner mig lite less på det nu faktiskt. Men jag har iaf inte spytt sen klockan 7 imorse så det är ju bara hoppas att jag inte behöver spy någon fler gång! Inte roligt när Samuel har diarre och man själv mår illa! Håller på att spy så fort jag ska byta blöja! haha rolig info va? :P Men tror det kan vara över för han med nu, han är då iaf pigg och äter bra :)
 
Nä men annars så lever jag väll fast jag känner mig mer död än levande just nu! Ska försöka få i mig något att äta, bebisen är nog hungrig. ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: