aannica

Thanks for the memories

måndag

Kategori: Allmänt

Jag och Samuel är hemma igen och pappa Robin är i gällivare.
 
Alltså det här med namn till bebisen är inte det lättaste, och när Robin nekar alla mina förslag blir jag på så dåligt humör ;) Det blir ganska lätt om det är en kille men om det är en tjej så kommer vi nog aldrig komma överrens! Hoppas att Robin ändrar sin åsikt om mina namnförslag innan hon/han tittar ut! :D  ni kan ju ge tips på namn till oss!
 
Igår när jag hade lagt mig så fick jag världens sparkar, tror att någon gjorde en volt eller två där inne.
 
Nu ska jag och Samuel vila och efter det blir det nog mellis och en promenad, måste verkligen köpa en pulka eller en bob till han, det får bli nästa gång vi far till barnens hus! :)
 
 

Kommentarer

  • Faster Malin säger:

    Mattias hälsar att ni absolut inte får ta Elliot!

    2013-01-14 | 17:59:30
  • Faster Malin säger:

    Om nu inte Sally duger för herrn, Siri då? Signe? Svea? Haha, inte för att det måste vara ett namn på s. Wilma?

    2013-01-14 | 18:03:06
  • Annica säger:

    Du kan hälsa Mattias att vi inte kommer ta Elliot :) Svea har jag också haft som förslag men Robin nekar.. Haha nä det behöver det ju inte vara men bara sätta sig och kolla på namnsidor på internet och få lite förslag ;)

    2013-01-14 | 18:26:10
  • Faster Malin säger:

    Vad gör han i gällivare? :)

    2013-01-15 | 13:14:48
  • Annica säger:

    Han följer en som kör tungbärgare för att lära sig hur man gör :P

    2013-01-15 | 15:17:25

Kommentera inlägget här: