aannica

Thanks for the memories

lördag

Kategori: Allmänt

Idag var det äntligen lite uteväder! Hela familjen var ute på en promenad, Samuel ville gå mest och oj så duktig han är! :) Sen när Samuel tog en powernap så passade jag på att skura golvet, det behövdes verkligen! Sen var det full rulle när han vaknade till för en stund sen... Nu sussar han så sött :)
 
Väntar på att Robin ska komma hem och då ska vi äta efterrätt! chokladpudding och vaniljglass eller vaniljkesella ;) har inte riktigt bestämt mig! :P kanske blir en blandning haha. Sen blir det nog en film på det på våran stor tv! Vi har köpt en 47" lite skillnad från våran förra på 37"(?)
 
Kollade lite på villervallas sida och hittade en åkpåse för 350:- billigt tycker jag och vi behöver en för den som vi har nu ska syrran ha tillbaka så jag beställde den åkpåsen! :)
 
 
fin va? :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag har voksi åt min tös och man får verkligen vad man betalar för. Det här är norrland, 350 kr.? Vilket skämt

    2013-01-19 | 23:12:53
  • Faster Malin säger:

    Skitsnygg! Älskar Villervalla :) Vad är den där anonym för mupp? Vi har en Voksi , köp inte en sån. Inte värt. Den är inte ens färgglad... hehe ;P

    2013-01-21 | 12:47:24

Kommentera inlägget här: