aannica

Thanks for the memories

lördag

Kategori: Allmänt

Funderar på vad man skulle ha gjort resten av dagen... Samuel vilar men vaknar nog på en stund och jag har fixat på övervåningen men fastnade när jag inte riktigt vet hur jag ska gör haha så får vänta på experthjälp från Robin ;) Städade iaf upp all tapet som låg på golvet så lite nytta har man väll gjort! :)
 
Hade tänkt ta kort på magen så ni får se hur den växer haha tycker att jag bara ser tjock ut ;D Jag tror Robin är lite rädd för mig eller kanske inte mig utan mina hormoner! Dom är inte att leka med just nu haha! ;) Och allt som han gör är irriterande och då menar jag verkligen allt! Han behöver bara sitta på fel sätt eller titta på mig så får han en spydig kommentar men tur att det inte varar så länge! Bara 137 dagar kvar Robin... ;)
 
Lite lunch kanske...
 
Benz har jämt så ledsna ögon på kort men söt ändå! :)

 
 

Kommentarer

  • Faster Malin säger:

    Tjock ja, vad har du gått upp nu typ 2,5 kg?! :P

    2013-01-29 | 14:07:42
  • Annica säger:

    Jag vet faktiskt inte vad jag har gått upp, vi har ju ingen våg haha! Och barnmorskan vägde mig inte när jag var där i måndags :P haha men jag har ju inte fått den där gravidmagen än tycker jag den är ju inte sådär hård än :D

    2013-01-30 | 07:01:58
  • Faster Malin säger:

    Haha ja du. Du får återkomma när du gått upp över 20 kg som vissa andra. Då kan man börja klaga :P

    2013-01-30 | 12:40:07
  • Annica säger:

    Då återkommer jag om någon vecka då ;)

    2013-01-30 | 18:47:39

Kommentera inlägget här: