aannica

Thanks for the memories

17 januari

Kategori: Allmänt

Samuel måste vara världens mest hjälpsamma pojke! Han ska verkligen hjälpa till med allt, tvätta, städa, plocka ur diskmaskinen, lägga på ved i kaminen eller iaf ge mig vedpinnar och nu senast skulle han hjälpa mig att vattna blommorna! haha det gick dock inte så bra men om han verkligen vill hjälpa till så låter jag honom göra det bara passa på så länge som han vill hjälpa till ;)
 
Jag och Robin har bestämmt att skjuta upp på bastu/toa bygget och istället göra iordning sovrummen på övervåningen så vi kan flytta upp när bebisen ska sova i eget rum! :) Det kommer nog bli bra!
 
Jag har ju trott hela graviditeten att det är en tjej som jag bär på men igår på ultraljudet hade våran "tjej" en snopp istället ;) haha så vi ska ha en till pojke! jag som alltid velat ha två pojkar! Är så glad :D Man ser snoppen tydligt på ultraljudsbilden nedan, om man vet var man ska titta ;P Så nu behöver inte jag och Robin strida om något flicknamn, vilken tur för oss det kunde ju ha slutat illa annars!
 
Samuel saknar sin pappa! (jag med) puss på han :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: