aannica

Thanks for the memories

fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag igen! :)
 
Vi har redan hunnit vara ute en sväng till dollar och hälsat på pappa och farfar Rolf på kontoret. Köpte väll egentligen inget nödvändigt på dollar lite våtservetter, godis, dricka och hundgodis till Benz :P
 
Har även varit på övervåningen och torkat taket så det är bara att börja måla nu! Fast tror jag väntar med det tills ikväll efter Samuel har gått och lagt sig. Sen hoppas jag att jag får med mig Robin imorgon och kolla på tapeter!! :D
 
Igår var det all<3dag och jag gjorde 3-rätters middag till Robin och jag tror det uppskattades och av Robin fick jag massa olika krämer till ansiktet som jag önskade mig, bortskämd jag vet! :D
 
I onsdags var Robin till Ikea på en taxikörning (jag skulle egentligen ha den körningen men Samuel var ju sjuk) Samuel fick iaf denna fina barnstol och vovven som syns lite på bild. En helnöjd kille iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: