aannica

Thanks for the memories

6 februari

Kategori: Allmänt

Vab idag också. Han är inte så piggelin, hosta och snorig men febern har iaf gått ner lite :) Han fick mellis nyss och så fick han gå och vila, det behöver han verkligen.
 
Idag kommer syrran, perra och Willhelm hit, så ska bjuda dom på våfflor hade jag tänkt. Gott!
 
Hur roligt är det inte att titta på inrednings sidor på nätet? Kan sitta i timmar (när jag har tid) och kolla ;) Nu kollar jag mest på barnrum och det finns så mycket fint man kan göra och man får verkligen inspiration! Snart är det dags att måla taket i sovrummet på övervåningen och efter det är det tapet och renoveringsduk som ska upp och sedan målas. Vi måste ju fara och kolla på tapeter också men jag tror nog att jag redan vet vad jag vill ha! :)
 
Nu ska jag också vila en stund så man orkar med en sjuk och gnällig unge resten av dagen. Ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: