aannica

Thanks for the memories

27 februari

Kategori: Allmänt

vab, vab och åter vab... Känns som Samuel har varit sjuk hela 2013. Feber är det denna gång men tror att det har något med tänder att göra eftersom att han är och pillar i munnen hela tiden. Försökte kolla i munnen och alla tänder har kommit fram men inte växt ut helt så jag vet inte riktigt... haha :)
 
Samuel fick nyss en risifrutti och sen fick han gå och vila. Han somnade direkt han la sig på kudden tror jag, min lillsjukling :)
 
All denna leksaksmat fick Samuel i julklapp av sin moster och ska jag berätta hur glad jag är över dom?? Nä dom är överallt, ÖVERALLT! Men Samuel gillar dom och det är nästan det enda han leker med just nu + diskstället med tallrikar, muggar, bestick mm. som han fick av sin faster, haha :P

Kommentarer

  • Faster Malin säger:

    Haha. Varför får jag en känsla av att vi kommer få igen? ;P

    2013-03-01 | 08:59:20
  • Annica säger:

    hehe! Du skulle bara veta ;P

    2013-03-01 | 13:32:24
  • Ida säger:

    Vi gav ju bara Samuel de du sa han önska sig :o)

    2013-03-05 | 08:29:49

Kommentera inlägget här: