aannica

Thanks for the memories

22 feb

Kategori: Allmänt

Alltså jag tror jag har en liten fotbollsspelare i magen, han sparkar på som tusan! När Robin ska känna så får han så kraftfulla sparkar att handen lättar från magen! :O haha. 
 
Igår hade jag en ganska lång rast mitt på dagen så jag for in till stan och köpte lite mammakläder på h&m, ett par byxor, en tröja och två linnen blev det :) Så detta ska jag nog klara mig med... Har gått in i vecka 25 nu, tycker ändå att det går ganska fort men ändå inte haha. "Bara" 110dagar kvar till bf ;)
 
Samuel kan det där med att surra, han är nog inte tyst många minuter på en dag. Det mesta är ju bara svammel men det är så roligt när han börjar härma och kan säga lite mer ord så att man förstår vad han menar :) Favvo ordet just nu är "ja" alltså han säger det så tydligt och han är så gullig när han säger det också! :P
 
 
"Det är roligt att titta på traktorer och lastbilar när dom är och skrapar vägen men när dom försvinner blir jag ledsen och vill att dom ska komma tillbaka! "
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: