aannica

Thanks for the memories

torsdag

Kategori: Allmänt

Gör ett nytt försök att skriva, bloggen har inte velat publicera mina senaste inlägg!
 
Vi var hos barnmorskan i tisdags! sf-mått; 30, blodtryck 115/65 (känns mer normlat än förra gången) och 8kg har vi lagt på oss! Jag skulle själv bestämma om jag ville fortsätta med järntabletterna. Barnmorskan tycker som alla andra att jag har en liten mage men att den växer ju som den ska och jag följer min egen kurva :) Lite less att alla ska kommentera att jag har liten mage för själv känner jag mig som en flodhäst! Och jag är då betydligt större nu än med Samuel så liten mage: nejnej! :P
 
Dagen började tidigt och Samuel var inte på sitt bästa humör utan bara busig och trotsig, men vi gick ut efter nio och var ute till halv elva ungefär och när vi kom in ville Samuel sova men först fick han i sig lunch och jag tror han somnade direkt han la sig i sängen :)
 
Nu ska  jag dricka kaffe och äta en kaka. Jag bakade faktiskt igår! :) har tänkt göra bullar också men det får bli när Robin är hemma tidigt någon kväll eller nästa vecka när Samuel är på dagis. Energin är verkligen inte på topp just nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: