aannica

Thanks for the memories

tisdag

Kategori: Allmänt

Påsken är över och vi spenderade den i stugan. Benz har fått springa av sig riktigt mycket varit lös hela tiden, Samuel har gått omkring i snön och åkt bob nedför den stora backen med pappa Robin, åkt skoter har vi också gjort och det tyckte Samuel om (såklart) han som gillar allt som låter. Bilder kommer (kanske).
 
Idag när jag hämtade Samuel från dagis så sa dagispersonalen att jag inte skulle bli chockad när jag såg min son, - jaha? jag tänkte att han har väll fått ett blåöga eller en bula i pannan men när jag ser lillstackaren så har han ju världens fläskläpp :/ Såg inte alls skönt ut började ju nästan gråta när jag såg han, men det verkar inte alls störa han och Samuel äter som vanligt bra och det enda han säger är -"blä" när han slickar sig runt munnen... Hoppas att läppen går ned i storlek snart för den är just nu säkert 3ggr större!
 
Annars så har jag halsbränna och en allergisk reaktion som kliar väldigt mycket! Så just nu tycker jag inte om att vara gravid, nu får bebisen gärna komma ut! :P Han ligger förresten med huvudet ner och tydligen ganska långt ner enligt bm, men det behöver ju inte betyda att han kommer ut innan bf, men man kan ju hoppas att han gör en Samuel och kommer  3 veckor tidigare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: