aannica

Thanks for the memories

Söndag

Kategori: Allmänt

Har nyss gjort chokladbollar, tror Robin blir glad när han kommer hem ;)
 
Igår var vi på happy homes och köpte tapet till Samuels rum på övervåningen! Jag är jättenöjd över tapeten dock så var den kanske liiiite dyr, men det är ju Samuel såklart värd! :D Sen var vi och kikade på nya jysk och sen in på barnens hus, men vi hittade inget lite svårt att veta vad man ska köpa också när Samuel inte riktigt säger vad han gillar. Men vi ska iaf köpa en rutschkana (stavning?) när dom får in dom på barnens hus :)
 
Vi var ute en stund igår före middagen och Samuel är då inte blyg utan han går fram till alla grannar som är ute ;) i fredags gick han (jag går givetvis med han) till några längre ner på gatan och dom hade kaniner eller en kanin såg ut som en hare (!) det är då den största kanin jag någonsin sett och Samuel tyckte det var spännande att titta på den (jag med) :D
 
Samuel sover och jag har tänkt ta en kaffekopp och en chokladboll och sätta mig ute på trappen och njuta av solen en stund. Sen ska jag nog ta och klippa Benz klor, skönt att slippa göra det inne nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: