aannica

Thanks for the memories

måndag 2

Kategori: Allmänt

Idag efter jag hämtade Samuel gick vi över till grannen som var klar med Samuels mössa, den var skitfin! :) Samuel lekte med deras yngsta barn som är 2 och 1år medan vi drack kaffe. Det är ju lite svårt att dela med sig när man är liten haha ;) När vi skulle fara hem ville inte Samuel alls följa med och sen när vi var påväg ut så kramade Samuel om dom, det var så himla gulligt! :)
 
Sen så kommer nog Samuel få vattkoppor eftersom vi var där och hälsade på två dagar innan deras barn fick vattkoppor och det är tydligen då dom smittar som värst. Ringde iaf till mamma och hörde om jag hade haft vattkoppor (eftersom jag frågat förut och då visste hon inte) så hon fick leta upp min "sjukdomshistoria" och där stod det att jag hade haft det! :) Skönt eftersom det är väll inte så jätte bra att ha vattkoppor när man är gravid. Så nu får vi väll se om han får det, skulle ju vara ganska skönt att ha det bortgjort :)
 
Har bakat dumlekakor ikväll ;) Så jag hoppas att dom räcker ett tag!
 
Robin har förresten om någon vill veta varit jättejobbig ikväll! Bara busig och jobbig + retig + irriterande ++++ mycket mer haha! :P

Kommentarer

  • Moster Ida säger:

    de tar ca 14 dagar innan dom insjuknar ifall dom fått de...

    2013-04-30 | 07:47:30
  • Annica säger:

    ja jag vet, det var ungefär två veckor sedan vi var där.

    2013-04-30 | 08:07:07
  • Moster Ida säger:

    Då ä de bara att hålla uppsikt

    2013-04-30 | 16:40:56

Kommentera inlägget här: