aannica

Thanks for the memories

18 April

Kategori: Allmänt

Nu har vi äntligen internet igen!
 
Samuel är på dagis och själv har jag nyss ätit frukost :) Funderar på att byta dagis till ett som är närmare men tror det kan vara lång väntetid, måste ringa och höra om det.
 
Man kanske skulle ta tag i att göra något idag, igår blev det inte mycket gjort och då känner man sig så lat... Men jag har ju faktiskt redan plockat ur och i diskmaskinen så det kanske räcker för idag? ;)
 
Jag var på stan i tisdags och köpte stövlar till Samuel, en tröja till mig själv och Samuel fick också en, örhängen + ett nagellack :) När jag gick på stan så var det en pojke på högst 12år som stod utanför intersport och spelade dragspel. Det kom en (sur)gubbe som ställer sig och tittar på pojken som spelar och sen frågar han argt "Är det där det enda du kan spela eller?" Pojken ser frågande på gubben och säger "va?" , "Ja du hörde, är det där det enda du kan spela eller?" Pojken får tårar i ögonen och gubben skakar på huvudet och går därifrån.
 
Alltså hallå?!!! Vem säger så egentligen? Tyckte så synd om pojken, visst det är kanske inte det trevligaste att lyssna till men han var 12år en liten pojke, man behöver inte göra som den där gubben gjorde! Åh vad jag hade lust att säga åt gubben!!
 
Nu ska jag försöka få något vettigt gjort, men först ska jag titta runt lite på internet ;) - sen har jag ju en bok som lockar väldigt mycket så jag kommer säkert hamna i den och då får jag verkligen inget gjort! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: