aannica

Thanks for the memories

16 APRIL

Kategori: Allmänt

Vårat internet funkar fortfarande inte! Skulle väll komma en tekniker på torsdag och kika på vad som kan vara fel... Tur att Robin glömde internet-stickan så jag kan surfa lite ;)
 
Just nu har jag graviditetspenning och i veckan ska Samuel vara på dagis 9-14, bra för både han och mig då jag kan vila och ta det lugnt och han kan busa och springa av sig! :) Fast igår kom det hem en väldigt trött kille som inte hade sovit något på dagis så jag la han i sängen när vi kom hem och han blundade direkt han slog i kudden och somnade! Hoppas att han sover på dagis idag då kan vi hinna förbi grannen innan middag och kolla lite tyger till Samuels mössa som hon ska sy :)
 
Idag ska jag städa i tvättstugan, det är så himla dammigt där! Och så hade jag tänkt hinna till stan och kolla på några stövlar till Samuel och kanske något till mig själv också ;)
 
Förresten så är ett rum klart på övervåningen nu med lister och allt! :D Vi har nu påbörjat det andra barnrummet (Samuels rum) och vi får väll se om vi hinner klart med det innan bebis kikar ut, men det tror jag för det är inte alls lika mycket jobb i detta rum (tycker jag) haha :P
 
Det är bara 57dagar kvar till bf, det går fort nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: