aannica

Thanks for the memories

30 maj

Kategori: Allmänt

Sitter här i min ensamhet (synd om mig ;)... Robin är på väg till Västerås och Samuel sover redan, han var jätte trött. Frågan är ju vad man skulle ha hittat på? Har en diskmaskin som måste tömmas, ett golv som måste skuras och en hund som skulle behöva lite manikyr... Sen har jag ju ca; 10st fönster på nedervåningen som skulle ha behövt lite kärlek... Men jag tror jag gör det imorgon istället ;) Köpte en tidning idag (mama) tror jag ska läsa den istället. Den kändes mer lockande! Benz manikyr får vänta till imorgon, då kan vi nog klippa dom ute så blir det mindre att städa också :P beroende på vädret såklart...

Idag har vi inte gjort så mycket. Har handlat och lekt inne med Samuel. Samuel är lite febrig och snorig så vi har fått spendera de senaste dagarna inne. Lite tråkigt att inte kunna vara ute när det ändå har varit hyfsat väder :) Men när Samuel blir frisk då ska vi vara ute hela dagarna! Måste rensa ogräs också men inte så lätt när man inte vet vad som är blommor och vad som är ogräs hahaha!

Hade det iaf jätte trevligt i lördags när min syster blev fru Edström. Jätte fint bröllop och vilka snälla barn vi har, inget gnäll eller skrik i kyrkan! :)

Dom var så fina! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: