aannica

Thanks for the memories

tisdag

Kategori: Allmänt

Nu börjar man få sommarkänslor - gräset är grönt och solen skiner, underbart!

Idag har vi målat lite sen så var ju tydligen syrran här så vi mötte upp dom på barnenshus. Köpte en "hjälm" till Samuel (överbeskyddande som man är) nu kan han ju faktiskt få ramla liiite men inte så mycket ;) haha! Köpte även en leksak.


På fredag far vi tillbaka till Arvidsjaur. Kommer vara där hela helgen och veckan för Robin ska fara till södra Sverige i en vecka och jag har inte tänkt vara själv i vårat stora hus :P Den 26/5 är det ju även bröllop och jag måste komma ihåg att hämta ut tärnklännigen innan vi far... 

Hittade denna bild hos mamma&pappa. Lite stor var man väll... Mamma har fått denna av mig eftersom att den är förstor på mig och Rafaela tyckte att mamma skulle ha den på bröllopet - haha!
 


Kommentarer

  • Thea säger:

    Men hur vart den så där stor när jag tyckte magen var pytteliten jämt. :P

    2012-05-16 | 13:11:01
  • Thea igen :P säger:

    Sen kan du ju höra av dig så kan vi ju hitta på något när du ska vara hära hela nästa vecka :D:D

    2012-05-16 | 13:12:20
  • annica säger:

    haha ja det kan man ju undra hur det gick till haha :P aa vi ska hitta på något nästa vecka! :D

    2012-05-16 | 20:49:31

Kommentera inlägget här: