aannica

Thanks for the memories

onsdag

Kategori: Allmänt

Denna dag har spenderas ute i det fina vädret. Benz har badat, vi har krattat, eldat upp kvistar och gått på promenad(er)!

Det är otroligt mycket jobb med hus - jag skulle inte vilja bo i lägenhet men ibland skulle det ju vara lite skönt om man hade en vaktmästare som gjorde allt det tråkiga. Pensionärer som är uttråkade och inte har något annat för sig än att klaga skulle jag vilja stoppa i soptunnan och lämna på återvinningen.

Blir så glad för alla som ska ha en liten bebis, så mysigt! Blir avis men ändå vill jag inte ha ett litet syskon än, jag håller mig till mina 2-3år mellan men det är svårt att stå emot när "alla" andra ska ha en liten! Tror man har kvar massa hormoner i kroppen som skriker efter en bebis! haha :) Nä här blir det inget syskon på ett tag så får väll nöja mig med att hålla och mysa med andras bebisar! :D


Nu ska jag leta efter några skor som man kan ha till bröllopet! Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: