aannica

Thanks for the memories

måndag

Kategori: Allmänt

Skönt med lite värme! Ikväll har varit ute på promenad med Samuel och gungat + lekt i gräset, Pappa Robin och Samuel slet lös gräs och kastade på mig! skitkul tyckte Samuel! haha :)
 
Robin fick natta Samuel och jag gick ut och klippte gräs! har klippt baksidan + båda sidorna av huset och lite på framsidan men resten får faktiskt Robin ta! Jag är jättesvettig och jättetrött nu! :P
 
Nä nu ska jag ta det lugnt och lägga mig i soffan! :)
 
Bjuder på en ganska gammal bild :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har Samuel någon önskelista vi kan få? :)

    2012-07-21 | 13:37:35
  • Faster Malin säger:

    Har Samuel någon önskelista vi kan få? :)

    2012-07-21 | 13:40:53
  • Annica säger:

    Hmm, han skulle behöva en ryggsäck som han kan ha när han börjar på dagis :) Annars någon leksak eller kanske kläder (storlek 80/86) det är ju alltid bra att ha :P

    2012-07-22 | 22:00:56

Kommentera inlägget här: